Påsk

Påsken börjar närma sig och jag tänkte ta mig upp till Arlanda för att möta upp med Mariana... Förhoppningsvis hittar vi någon billig resa till Solen och om inte, så stannar vi och shoppar lite i Stockholm. Ska bli såååå skönt, men jag är ändå inställd på att det inte blir någon resa. Verkar vara många som går i våra semestertankar nu runt påsk.

I veckan har vi hunnit med en hel del. Möte med 2 revisionsbolag, 2 banker och lite andra bra att ha möten med Almi och Nyföretagarcentrum. Ett företag börjar närma sig... =) Så kul.

NU har jag lite brådis att hinna med packning och en sista städning innan vi drar. Sedan blir det 4 timmar till stockholm med Jon och två killar i klassen som också skulle upp och fira påsk. Så nu kommer man inte att se Växjö på 2 veckor.... När vi kommer tillbaka så är det fullt upp med lite fester och sedan kommer mamma och pappa hit på min födelsedag =) få se vad vi kan hitta på för spännande... Efter det är det inte läng kvar innan jennys student....

Nä, nu måste jag nog ta tag i städningen...
ha en bra påsk alla
Pusspuss
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback