Tillbaka

Så va man tillbaka i Växjö.. Skönt faktiskt att va hemma. Tvätta lite och njuta av våren. Det blev inget utlandet utan jag fick nöja mig med Stockholm, Sundsvall och lite Falun. Inte illa d inte...

I Stockholm blev det en helg med Mariana och Marie som var så snäll och lät oss bo där. Under bara promenader på söder och lite shopping som kompensation för resan. =) Myste med lite god lax och pressad potatis på påskafton, annars dominerade nog mest tacokryddan under helgen.

På måndag morgon drog jag och Mariana hem till Sundsvall för att hälsa på familjen. Fotboll i superettsformat var inte mycket att hurra för men annars några mysiga dagar med lite mer shopping och god mat. En myskväll hemma hos Lisa, kvällen innan jag drog vidare till Falun ,för lite tjejsnack.
 
Falun sedan bjöd på finväder och jag har mest suttit ute och njutit. Jon hade lite jobb och i tisdags drog vi åter till stockholm på en utmattande heldag. Träffade en intressant person, Ulf Herman, som fick lyssna på några av våra affärsidéer och komma med synpunkter och invändningar. Vi tog en öl med honom på medborgarplatsen. Jätte mysig 60 årig gubbe med en intressant historia bakom sig. Bland annat var det han som skapade vattenfalls reklam "två hål i väggen". Vi gick därifrån med två stora leenden på läpparna och njöt av en solfylld promenad tillbaka ner till centralen. Glömde att säga att vi dödade lite tid på förmiddagen med att besöka slottet och riksdagen... riktigt duktiga va vi =)

Idag är vi alltså åter i Växjö... posten är öppnad och jag tror det börjar bli dags för en dusch och sedan lite mathandling. Magen börjar kurra.

HOppa att alla har haft en bra påsk...
kramkram
Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback