Våren är här...

Idag har varit en slappdag...

Jons mamma åkte hem kl 10 och vi var uppe då, men sedan blev det en stund till i sängen. Vi har haft en mysig helg med vin och mat. Lite promenader och en runda på stan...

Igår kväll spelade  jag fotboll. En turnering här på skolan och jag var trött efter två byten, tror inte promenader ger  så bra kondition =)... Får väl börja springa. Även om promenaderna  är skönt. Ikväll när jag gav mig ut kl halv 7 så va fet 10 grader varmt. Snackade med Mariana på telefon och dom hade varit i backen och åkte snowboard heladan... -2 och strålande sol. Men hon va lite less på snön nu.

Jon säger att han har hittat ett prisonbreak-avsnitt på dc som han ska ladda ned och eftersom jag är beroende så är det nog lika bra att jag ger upp min blogg och bänkar mig framför datorn.

Imorgon blir det jobb... och en härlig långpromis i vårsolen förhoppningsvis =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag är oxå prison break-beroende! =) Det är ju sååå bra!!!

2006-04-03 @ 15:25:14
Postat av: anna

hinner inte skicka mail som jag sa för jag är på jobbet. men vi ses snart. ringer när jag fixat min telefon som verkar knölig.
kramar anna

2006-04-04 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback