fast i Uppsala

Hej!

Nu har jag suttit i Uppsala i 45 min och vinkat av Caroline och Charlotte på tåget till Gävle. Jag åker om 30 min till Sundsvall.

Helgen i Stockholm med familjen var jättebra och den avslutades med att se Annika Sörenstrams vinnarputt på 18e hålet på bro-bålsta banan i Stockholm.

Sedan stannade jag hos Charlotte i Uppsala och vi hade en myskväll med vin och Makaroner och köttbullar.. och massa ketchup. Kollade på kort och pratade en massa.... så skönt!

Imorgon måste jag ta tag i lite arbete... och på kvällen tänkte jag ha grillning hemma hos mig, så om någon läser och känner för att komma förbi är det bara att göra det.

Nu ska jag  gå ut och få lite friskluft och sedan bär det av. pusspuss

Sofie

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som du har det bra, trots fullspäckat schema! Hur länge blir du i sundsvall nu tills du drar vidare? /Sara

Postat av: Sofie

Åker från Sundsvall ikväll... och skall till falun, sedan drar vi vidare till Växjö Lördag elle söndag. =)
Vilken fin blogg du hade, var in och kollade och försökte skriva men det blev något fel..
PUsspuss

2006-08-17 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback