I Stockholm

Puhh, äntligen lite semester efter allt slit i Oslo....

Efter en påhälsning hos Jons farmor körde vi hem i måndags morse till Sundsvall för att käka lunch på 1891 med Ben och Charlotte.  Jättemysigt!! Sedan blev det lite shopping och på kvällen käkade vi med mamma och pappa och Jenny på resturangen i Juniskär.... Sallad och en specialare (fiskmacka med alla sorter) Mums!

Jon åkte hem till Falun när vi vaknade på tisdag morgon.

I veckan har jag varit med Anna i stugan och tagit det lite lugnt. Annas bor med blivnde fru var också där... Vi lagade god mat och drack vin och Asti hela kvällen... Jag åkte hem i torsdags och spelade match med Essvik på kvällen. vinst med 3-1  =)...

Fredag morgon packade jag och sprang en runda ,sedan bredde jag goda baguetter att ta med på väg ned till Stockholm och kl. 13 gav vi oss iväg, hela familjen Kristoffersson. Och nu sitter jag här på hotellrummet och är helt slut efter en heldag på stan med massa shopping.... det var längesen.
Var på Koh Phangan och käkade god thaimat igår kväll.

Tänkt att jag skulle lägga ut lite bilder och sedan sussa. Imorgon ska vi på åka och kolla på golf, sedan hem till Sundsvall....

På torsdag åker jag nog ner till Falun och vidare till Växjö fredag eller lördag.


Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback