mellanlandar i Växjö

Igår eftermiddag kom vi äntligen tillbaka till hemmet i Växjö, så skönt att sova i sin egen säng och att packa in alla kläder i garderoben efter att ha bott i resväskan hela sommaren, ca 3 månader sedan vi var här insåg vi då vi körde in på uppfarten.

Tog det lugnt igår och Madde, som är tillsammans med Jons bror Ole, var här under kvällen eftersom hon precis har flyttat hit och skall börja plugga på tisdag.

Idag åker jag och Jon härifrån igen, och Jon åker itll Lund för att hälsa på en som heter Thomas och jag åker till Falkenberg för att hinna träffa Marie som jag inte har sett på hela sommaren =), det ska bli såååå kul! Förhoppningsvis skiner solen på oss, även om det såg mörkt ut på kartan igår. Marie har planerat in Vindsurfing och golf, så man får väl iaf hoppas på någon timmes uppehållsväder. =)


Det verkar som att alla har intagit sina platser för höstens aktiviteter... Alla jag har pratat med är tillbaka på sina platser nu, eller iaf snart... Nästan så jag känner att det ska bli skönt med lite höst och lite tända ljus m.m. VI får väl se hur det känns när det börjar närma sig Jul, Jan, Feb.... Antagligen inte lika positiv då....

Nu ska jag fixa lite frullle och sedan väcka Jon, som antagligen sovit sin första riktiga natt på hela sommaren, stackarn kan nästan inte sova i någon annan säng...

pusspuss
Sofie


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att mjukstarta efter semestern med ett trippelpass fredagkväll-söndagmorgon, sedan vaknatt sön,mån och tis. Hösten har verkligen börjat för mig ialla fall. Men jag ska ju i väg och mysa först på cypern med jobbet och sedan sista minuten med anders, så att det känns helt okej... Och på fredag får jag lön.

Hoppas söder-besöket var trevligt, puss o kram

2006-08-22 @ 02:01:52
Postat av: elinis

Hej soffan! Tänkte svara på din blogg men ser att den inte är så uppdaterad, men du ser väl detta nån gång iaf! Hur går det med företaget? Är det massor att göra? Själv väntar jag fortfarande på operationen men det är nog inte så långt kvar nu hoppas jag, jag vill jobba NU! Är sjukt less på att bara vara hemma och lata mig!
Nu ska jag ut till ikea för att köpa möbler!
take care! kram

Postat av: JOss

heej va lämgesen jag kikade här trodde du övergett bloggen :) JÄTTEFINA bilder allihopa! Puss hälsa Jon, nu ska det matas!

2006-09-02 @ 20:48:10
Postat av: elinis

soffan, nu är det väl dax att uppdatera bloggen? ;P kram

2006-10-01 @ 02:24:24
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Sofie

ja det är nog det... =) haha.. det kommer

2006-10-02 @ 01:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback