Andra dagen på jobb,....

Och jag ær less, =) hade ni væntat er något annat, inte jag iaf!

Nædå, så farligt ær det inte. Men inte ær det kul att packa ner bøcket i kartonger hela dagarn. Førhoppningsvis får man ut en hacka på det nær man læmnar stællet.

Jobbade før førsta gången igår och det blev øvertid till 7. Får se hur det blir idag, verkar va mycket att gøra-.

Jon jobbar som vaktmæstare och føljer med en kille runt nu førsta veckan som han sedan skall vika før under semestern.

Inteså mycket att berætta. Førutom att kommande 6 eller 7  veckor antagligen blir fyllda av jobb.
Cyklar till jobbet, och hoppas verkligfen att konditionen kommer næsta vecka, men edt tar ca 20 min hit och 10 min, Ni kan tænka er backarna , puhhh!


Hoppas iaf att jag ær kvar i Oslo nær Jossan lilla bæbis kommer och hoppas verkligen den kommer i tid och gærna tidigt!  Ær han som Jossan blir det nog ordning och reda och 2 veckor tidigt! Hoppas =)

Ha det bra, nu ær pausen slut, back to work.
PUss

Kommentarer
Postat av: Joss

Hej gumman!!! SÅ bra ändå att ni jobbar hehe era latisar nu är jag latis men har en del ont. Jo som ja skrev så kommer vi redan nästa helg då har jag varit hemma i 3 veckor o det är alldeles lagom! Ska försöka säga åt honom o kika ut i tid, alla vill det :) PUSS

2006-07-06 @ 09:39:04
Postat av: Anna

Hej Sofie,
ledsen att vi inte hann ses innan ni drog. Jag har fortfarande inte slängt dina grejor så du kan komma och hälsa på i höst och hämta dom :)
Supervarmt i Sthlm, har precis varit på Gotland i fem dagar med jobbet. Ska tillbaka dit och hälsa på kompisar om ett par veckor, härligt! Ledig i början av augusti och åker upp till stugan 9-16 om du är tillbaka då, kom dit!
Tänker på dig och hoppas ni har det bra och att allt funkar med företaget!
Kram o puss, Anna

PS. Vad fin Jenny var på studentbilderna!

2006-07-07 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback