Bara 2 v kvar snart...

...tre gjorda.


Så skønt att det snart ær øver med Oslo och ett bra tag innan man kommer hit igen =).

Mitt schema før det kommande veckorna:

4 Aug: Slutar jobba och drar till Steinkjer (Jons farmor på eftermiddagen. )

7 Aug: Bil hem till Sundsvall

9-10 Aug: Till Annas stuga på besøk

11-13  Aug: Till stockholm med familjen och mysa. Kolla lite på Scandinavian masters och ha det bra.

13-18 Aug Sundsvall Hoppas træffa Challe lite som ær hemma en svæng med Ben =)

18-22 Aug Stockholm hos Jon pappa.

23 aug: Tillbaka till Væxjø... =)



Ska bli så himla skønt med lite semester och sedan dra igång med føretaget till høsten =)...

Jon åker och hælsar på en kompis i Kristiansand på Fredag och ær borta øver helgen så jag blir sjælv kvar i Oslo... Tror jag ska ta någon badbåt ut lør, søndag om det ær bra væder. Hoppas det. Får underhålla mig med en bok eller nåt =)... ganska skønt. Har varit sjuk några dgar nu så jag ska bara slappa...


Nu kallar jobbet. Pusspuss

Sofie


Kommentarer
Postat av: Joss

Hej gumman! Önskar jag kunde va m dig nu men vi har så jäkla mkt hela tiden nu m barn o allt hoppas du förstår det! Men va säger du om ses imorgon vid lunch? PUSS

2006-07-22 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback