Dåligt med uppdateringar...

Hoppas kunna lægga ut lite bilder snart..

Bara en dag kvar denna veckan och sedan en vecka till, kan inte fatta att det har gått så fort, sommarn ær snart øver, hoppas verkligen att augusti bjuder på lite solsken så semesterna blir skønt..

I helgen tænkte vi hinna med en bio och kanske ut och kæka en svæng, 11 månader på tisdag. Och snart ett helt år med Jon... Oj, vad tiden går fort =)

Inte så himla mycket att berætta eftersom jag mest jobbar och sover och ligger helt utslagen på soffan p.g.a. værmen... Men jag klagar inte, før det ær gymt skønt fast edt ær så varmt.

HOppas alla mår bra var ni æn tillbringar er sommar och att ni har skøna lata dagar på stranden. Om ni ær hær, skriv gærna ochberætta vad ni har før er.
Pusspuss
SOfie

Kommentarer
Postat av: Joss

Hej ja håller med om värmen man blir som en seg råtta, iaf jag...är mest hemma o slappar o dricker massa vatten!

tänk så fort sommaren går o jag vill ju bara ha höst ehhe det betyder ju att jag får köpa ny vårjacka o strosa m lillen i vagnen *längtar*

smsade er om ev käka lunch ihop får väl se om du svarar! jag säger grattis till 11 mån, snart ett år då är det hög tid för bebis :) haha nej då!

Älskar dej puss puss

2006-07-29 @ 13:10:30
Postat av: Sofie

Fick inte något sms från dej... Måste jobba men skriver mer sen pyuss

2006-07-31 @ 07:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback