Fest

Hej hej!

Helgen började med lite fest här hemma.... ganska lugnt och städat och de sista drog nog vid 2.30 ungefär! trevligt!

Jag sov mest hela lördagen, Jon var duktig och städade hela lägenheten =), men jag har fått äta upp det resten av helgen kan jag väl lugnt säga.  I lördags var det play and party på Sivans, pubben här på campus. Trevligt med lite karaoke och lite andra spel. Jon gick ut en sväng på kvällen men jag låg hemma och kollade på melodifestivalen... som inte slutade lyckligt =(

Igår var det strålande väder här så jag tog mig en långpromenad med musik i öronen, sedan skottade jag hela uteplatsen 2,5*7 m med en skärbräda... jag var ganska slut när jag var färdig men det var det värt. Under snön hittade jag helt grönt gräs som om det hade varit vår i en månad redan...

Idag har det varit jobba som gäller... suttit lite och filat på våran lilla affärsidé och ring lite samtal...
Det blev ett litet break med pannkakor och sylt och grädde och snart ska jag på skolan på styrelsemöte..

Ikväll är det Kronprinsessan på TV... sista avsnittet! Dessutom så är det prisonbreak på Amerikansk TV idag, andra säsongen så det går snart att tanka ner den här i sverige verkar det som!! Längar!!

Ha det


Kommentarer
Postat av: Ing-Britt

Hej!
Hur är det med smålänningen? Så mysig lägenhet ni har. Om ni är här neråt någon gång får ni gärna komma och hälsa på, alltid roligt att träffa dig du är ju liten frisk fläkt alltid pigg och gla. Ha de så bra.
Kram Ing-Britt

2006-03-20 @ 16:49:13
Postat av: Karolin Karlsson

Hej Sofie!! Ser att mamma ocksa varit inne har och skrivit kommentar. Det var hon som tipsade mig om din blogg. Horde att du traffat nagon kille som jag jobbat ihop med har pa Kreta. Maste vara en skaning fran Tyringe, Johan Karlsson. Traffar du honom igen sa halsa sa mycket fran mig. Lille sonen bara vaxer och vaxer. Han ar nu 3 manader och blir bara sotare och sotare, hmm..sa sager val alla om sina barn. Hit har i alla fall varen hittat och vi hade idag 18 grader och sol, helt underbart. Om 3 veckor kor turistsasongen igang sa da ar det slut pa lugnet.
Ha det sa bra och halsa familjen!!
Kram Karolin pa Kreta

2006-03-20 @ 17:39:59
Postat av: Veronica

Hej bruden! Vad fint ni har det......! Verkar bara vara bra med dig annars! Här är det mycket plugg, ska just avsluta forskningsdelen på C-kursen och ska nu börja skriva C-uppsats, ska bli kul! Pluggar du fortfarande, eller har du lagt ned?? Blir det nån golf i sommar? Jag velade ett tag för jag ska läsa sommarkurs och kommer bara vara hemma 6 veckor, men bestämde mig ändå för att spela, vet att jag kommer att bli så sugen!
Ha det tjejen!
Pöss!

2006-03-20 @ 21:09:52
Postat av: Veronica

Hej bruden! Vad fint ni har det......! Verkar bara vara bra med dig annars! Här är det mycket plugg, ska just avsluta forskningsdelen på C-kursen och ska nu börja skriva C-uppsats, ska bli kul! Pluggar du fortfarande, eller har du lagt ned?? Blir det nån golf i sommar? Jag velade ett tag för jag ska läsa sommarkurs och kommer bara vara hemma 6 veckor, men bestämde mig ändå för att spela, vet att jag kommer att bli så sugen!
Ha det tjejen!
Pöss!

2006-03-20 @ 21:09:54
Postat av: Joss

hej my love! va duktig du ær, imponerad av skottningen. Har ni en egen uteplats? LYX! Miss you, hur ser påskplanerna ut? PUSS

2006-03-21 @ 11:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback