Helt slut

Efter dagen som gått, för första gången har jag och Jon suttit med företaget hela dan och jobbat... =) Man är ju helt utmattad även om det är jätteroligt.. Man går på lite nitar här och var men det är bara att ta sig runt...

Idag har det ösregnat ut och det är inte alls roligt väder. Jons mamma kommer med tåget ikväll efter att ha varit i Göteborg och jobbat. Jon är och handlar och jag ska snart iväg på fotbolls turnering med styrelsen. Vi hade vollyboll i fredags och innebandy förra lördagen, vi förlorade alla utom en match, och den var på WO... =) kul.  Hoppas vi är bättre på fotboll...

Har precis lassat i mig 3 stora portioner med pasta/taco-gratäng så jag tror jag måste lägga mig på soffan och läsa ut min bok som jag började på när jag flyttade hit i Höstas =)... (tack för tipset pappa, högläsaren. Den var bra när jag väl tog mig tid. )

Ha det bra alla

kram kram
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback