IKEA!!

Tjo
Idag har det varit småland för hela slanten, och IKEA... som verkar vara den största delen av småland med INgvars lilla imperium av ikearelaterade företag där borta i Älmhult. Resten av småland är mest bara skog, skog och skog och inte speciellt uppmuntrande.

Men vi har klarat av Älmhult, Markaryd och Alvesta. Kom på när vi var på väg till Markaryd att vi faktiskt skulle kunna hälsa på farmor och farfar, men dom skulle åka och spela priffe… så det gick inte. Jag och Jon insåg nog också att det vore dumt att ta hyrbilen längre än vi skulle… så det får bli en annan helg.

 

Har varit på en ”starta eget” utbildning i eftermiddag, lite kreativitet och brainstorming… faktiskt inte så bra som jag trodde att det skulle va, men helt ok.

 

Ikväll var det tänkt att vi skulle fixa det sista här i lägenheten, men det verkar som att maten prioriterades och hyllorna fick vänta… Så nu är vi så mätta så vi blev trötta och ska sova. Men vem kan motstå falafel. Imorgon blir det sovmorgon efter två tidiga mornar. Sedan städning och fest!

 

Har lagt ut lite bilder på min sambo också… så sidan inte blir så mycket JAG och LÄGENHETEN…

 

Nu blir det som sagt sängen …

 

Hopp hopp

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Kul med en blogg! Vilken fin lägenhet ni har! Hoppas allt är bra med dig och att skolan går bra. När kommer du hem nästa gång? det var ju riktigt länge sedan vi sågs...

Saknar dig!

Kram Frida

2006-03-16 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback