Soligt!

Ville bara säga att solen gör mig så glad!!!!


Kommentarer
Postat av: Bea...

Hej Sofie! Allt verkar bra med dig. Sjalv trillade jag ocksa dit och skaffade mig en blogg nar jag insag att jag inte kommer orka hora av mig till folk. Sjalv har jag det fint i Geneve. Alperna hagrar, har utsikt over bade bergen och FN fran mitt kontor. Man blir tokigt sugen, men pa sondag aker jag upp till Chamonix med bradan... Var nere i stan och vinterparadis uppe i bergen. Samre kan man ha det....

Postat av: Bea...

Hej Sofie! Allt verkar bra med dig. Sjalv trillade jag ocksa dit och skaffade mig en blogg nar jag insag att jag inte kommer orka hora av mig till folk. Sjalv har jag det fint i Geneve. Alperna hagrar, har utsikt over bade bergen och FN fran mitt kontor. Man blir tokigt sugen, men pa sondag aker jag upp till Chamonix med bradan... Var nere i stan och vinterparadis uppe i bergen. Samre kan man ha det....

2006-03-21 @ 16:47:11
URL: http://prestige.webblogg.se
Postat av: Joss

ja men visst ær det hærligt med vår!!!!

2006-03-22 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback