Hemma i Sundsvall

Så va man hemma för att vila upp sig lite innan den tuffa sommaren =)...

Jenny va på bal i fredags och hon va sååå fin. Jag va ut en sväng i lördags tillsammans med Lisa, Hanna, Elin m.fl. Vi hade riktigt kul, jag iaf, som drack sprit och inte vin, funkar mycket bättre och jag somnade inte vid 11 som annars brukar hända.

Idag var jag bara hemma och firade morsdag lite och lagade laxburgare med sweetchili sås... Ska åka och hälsa på Cattis någon dag tänkte jag, men hon jobbade mån-onsdag så vi får se när det blir. Kanske slutet av veckan. Om en vecka åker jag och Lisa till Västanå för att rida =), ska bli sååå kul. Skulle få låna kläder av Jennys kompis. (Eftersom jag sagt att jag är en van ryttare krävs det kanske ett par ridbyxor =))

Företaget flyter på bättre än vad vi trott och vi måste kasnke beställa mer overaller än väntat. =) haha... kul.

Nu är det inte länge kvar innan Oslo skall få finfrämmande, vi anländer den 12 eller 13 antagligen, om allt är ordnat här i Sverige då. =) ska bli kul... hoppas på dåligt väder juli så man kan jobba massor och sedan kanske ha någon vecka ledigt med sol... 

Nu ska jag lägga ut lite bilder. Det blir från telefonen. Insåg att jag hade glömt sladden till min kamera  i Växjö. Ska kolla om snälla snälla Annika som kollar våra blommor har möjlighet att skicka hit den... hur ska det annars gå i sommar..???

Pusspuss
Sofie


Kommentarer
Postat av: Joss

Jaha ni ska inte hem nåt mer? GUD va skoj att føretaget flyter på GRATTIS! Puss ska ni bo hos oss då ni kommer or whats the plan?

2006-05-29 @ 12:33:13
Postat av: Sofie

Nä det behövs inte, tack ändå =)... flyttar in i Jons farmors lägenhet... hekkveien 1, 0571 Oslo, vid Carl Berner Plass tror jag ... Har aldrig varit där. men det ligger iaf precis vid en T-banestation. Tar runt 25-30 min att gå in till stan... Etta på 45 kvm. Ska bli skönt med diskmaskin i sommar. Vi har ju inte det i Växjö, så det känns lyxigt =)... pusspuss

2006-05-29 @ 12:56:50
Postat av: Joss

diskmaskin ræddar førhållandet I know :) Jo men jag har bott typ dær, carl berner ær næra allt m trikk buss o tbana, du går trondheimsveien ner mot stan så kommer du dit direkt! perfekt!! puss

2006-05-30 @ 07:56:43
Postat av: Sofie

Ja precis... Det blir nog bra... Hoppas bara jag får jobb nu också. Nu har jag varit på IKEA och köpt mig lite tyg och tänkte börja sy ett lapptäcke... =) hur tror du det går? haha... jaja... får väl se.. ska knäppa kort när det är klart... =) måste ju sysselsätta mig med någonting..

2006-05-30 @ 12:10:37
Postat av: joss

oj haha det læt kul! mamma undrade om hon skulle gøra ett åt oss, haha! ja såklart du får det, kikat nåt runt? hur många overaller har ni sålt? puss jag gør inget annat æn springer på gravidsaker, nu ska vi på kurs i 2 h!

2006-05-30 @ 18:15:27
Postat av: Sofie

Nä inte så himla mkt, men det ordnar sig nog... det verkar finns en del, har kollat lite på finn och lite andra annonser...
nu ska jag åka på träning... puss pusss

2006-05-30 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback