Njuter av solen

Har suttit ute nu på eftermiddagen efter en sväng på stan. Gick in och fick stanna efter vägen för att inte bli svettiga =), sjukt varmt. runt 25 grader i skuggan... Man mår så bra av ljuset och värmen.

Igår var vi på SEB på möte... så nu är allt klart med företaget. Startar ett aktiebolag till veckan. Spännande och mycket jobb... Men det ska bli så kul.

Väntar på att Jon ska komma hem från stan, jag åkte hem före honom. Han skulle ut och shoppa present till mig =) (nyfiken)

Igår grillade vi här hos oss. Vegetariska grillspett med lök, rödlök, squash, tomater, champinjoner och paprika. Hemma gjord potatissallad till det med vinegrett och honung. Ruccolasallad med feta och coctailtomater och feta. Blev så sugen när jag skrev att jag tror jag måste ha det ikväll också.

Ska gå på willys och shoppa när Jon kommer hem.

Nu måste jag nog sola lite till...
Kram

Kommentarer
Postat av: Joss

GRATTIS m bank osv! Hihi undrar vad han køpte? :) Skønt m sol vi hade kanonmysigt igår på bryggan o idag samma væder så ev Huk! Puss

2006-05-07 @ 10:45:51
Postat av: Sofie

Jag vet, här också... har legat ute och solat igår och idag, och man svettas som en tok! Nu håller vi på att baka bröd till en middag ikväll... Det blir mozarella och tomatsallad till förrätt, rotsaksblandning med kålrot, svartrot, morötter och potatis med grillad lax och söt sås m. sweetchili. Och till efterrätt hemagjord saffransglass med kiwi och Jordgubbar.. Mmmmm längtar. såg vad ni hade på eran kväll med S och P... lät super gott.. mysigt.. puss puss... miss you. Hoppas att jag kommer stanna i Oslo till runt den 20 augusti och att du får bäbis typ några veckor för tidigt =)... vill ju se bäbisen och inte bara magen.. puss

2006-05-07 @ 15:31:58
Postat av: Joss

oj vad avancerad mat," bara" før er? *Imponerad* :) Jaaa vore så kuligt, challis vill också att jag får tidigare haha de kommer ju hit en svæng också hon o ben! sen måste hon tbaka till hawaii o studier! miss you toooo puss!!!!

2006-05-07 @ 18:21:50
Postat av: Sofie

Nä inte bara för oss... =) några andra också. Brukar ha middagar varje söndag vi och 7 andra. Och laga mat med tillhörande vin och sånt...
pusspuss

2006-05-09 @ 09:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback