Tråkigt väder

Och vi har suttit och jobbat hela dan...

Det börjar så smått bli klart med allt när det gäller företaget. Men lite strul med vissa pappersgrejer när det gäller banken. Men det skall snart lösa sig hoppas vi så att vi kan göra en beställning fråb Vietnamn snart.

Idag blev jag väckt med frukost på sängen =), JOn är sååå söt. Och dessutom skulle han bjuda mig på bio ikväll. Da Vinci koden, ska bli kul. Synd att man inte läst boken bara, men men...

I helgen verkar det som att det blir en del arbete men annars ganska lugnt.

PÅ onsdag åker jag hem till Sundsvall för att se syster gå på bal =) ska bli kul. Har också bokat in Islandshästridning med Lisa den 5e vid Västanåfallen. Det ska bli himla skoj.

Ska snart ta bussen till stan och lämna tillbaka en tröja som gått sönder och springa in på banken och fixa lite papper. Sedan Bio... bäst jag gör mig iordning.


PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback